Prestigio objavio pobjednike natjecanja u karikaturama
Tvrtka prestigio objavila je rezultate natječaja u karikaturama “Funny High-Tech in Art”. Žiri je odabrao pet pobjednika između 400 poslanih radova iz čak 33 zemalja.
Na Svjetski dan humora koji se obilježava 1.travnja, organizatori natječaja objavili su odluku Prestigio žirija te rezultate web glasanja o pobjednicima natješaja u karikaturama. Radovi koji su bili razmatrani morali su imati barem jedan vizualni element Prestigio branda. Posebnu nagradu osvojio je Dmitry Trofimov iz rusije za svoj rad ‘Prestigio girl’. Dmitry će primiti Prestigio multimedia player PMP-501 (30 GB) te novčanu nagradu u iznosu od US$400.
Prema uvjetima i pravilima natječaja, Grand Prix nagradom biti će nagrađen autor koji će osvojiti najviše glasova u anketi na web stranicama. Kao rezultat glasanja – nagradu je osvojio Valentin Georgiev iz Bugarske Bulgaria za svoj rad pod nazivom ‘Prestigio’. Njegov rad dobio je najviše glasova posjetitelja a kao nagradu za Grand Prix – osvojio je Prestigio portable media recorder s TV prijemnikom PMR-701 i novčanu nagradu u iznosu od USD600.
Prestigijev stručni žiri sastavljen od 5 svjetski priznatih karikaturista odabralo je 3 najbolja rada. Žiri je uzeo u obzir samo radove koji posjeduju visoku umjetničku razinu. Nakon gotovo dva dana odlučivanja – odabrali su najbolje od najboljih.
Prvo mjesto osvojio je Vasiliy Alexandrov iz Rusije za svoj rad pod nazivom ‘The Sun’ cartoon. Vasiliy je osvojio Prestigio Data Safe II (40GB) te novčanu nagradu u iznosu od US$200.
Drugo mjesto pripalo je Rumen Dragostinovu (Bulgarska) za rad pod nazivom ‘Algoritam’. Rumen je nagrađen s Prestigio Leather Data Flash (1GB) te US$200 nagrade.
Treće mjesto osvojio je Andre-Philippe Cote (Kanada) za uradak ‘Limit is the sky’. Andre-Philippe osvojio je Leather Data Flash (1GB) i novčani iznos od US$100.
Cilj ovog Prestigio natjecanja je odabir najkreativnijeg
uratka koji najbolje prikazuje tvrtkin slogan «The Art of Hi-Tech». Natjecanje
je bilo otvoreno za sve sudionike bez obzira na godine i iskustvo.
Ovogodišnje natjecanje potvrdilo je popularnost i prepoznatljivost Prestigio
branda u svijetu kao i postojanje online zajednice koja je ujedinjena strašču za
umjetnošču i visokom tehnologijom.
Godišnje natjecanje je završilo ali u
Prestigiu pripremaju natjecanje u najboljoj fotografiji koje će biti
najavljeno krajem ovog mjeseca.
Tvrtka Prestigio organizirala je već nekoliko sličnih natjecanja od 2004 godine s ciljem promocije Prestigio branda te s ciljem indentifikacije mladih i nadarenih umjetnika i dizajnera iz cijelog svijeta.
Svi pobjednički radovi mogu se pogledati u Prestigijevoj virtualnoj galeriji na adresi: http://art.prestigio.com/