Canyon & Prestigio osvajaju azijsko tržište
Gorinchem, Nizozemska – Dok stručnjaci predviđaju kako će u nadolazećim godinama Kina postati najveće tržište osobnih računala, Canyon i Prestigio su spremni za svoj strateški potez na azijskom tržištu. Partnerstvo ASBIS Grupacije, majčinske kompanije ova dva branda i Aoni grupe osigurat će smanjenje troškova i optimizaciju resursa; očekuje se da će zarada u 2010. biti dvostruko veća.
Nedavno otvaranje skladišta u Shenzhenu, u Kini, bio je prvi korak ka većoj prisutnosti na azijskom tržištu. Canyon & Prestigio Management uvjeren je u prednosti i potencijalan rast ulaskom u ovu regiju. Daphne Su, predsjednica managementa, objašnjava:
"Pogledajmo činjenice. Kina je najveća i najmnogoljudnija zemlja na svijetu, sa 1.4 milijarde ljudi. To predstavlja 20% svjetskog stanovništva. Osim toga, mnogi stručnjaci za ovu zemlju, u narednim godinama, predviđaju povećanje prodaje u maloprodaji, bolji pristup Internetu, te značajan rast prodaje osbnih računala. Canyon i Prestigio nude računalnu periferiju, i širenje našeg poslovanja i prisutnosti u Kini bio je logičan potez.“
Partnerstvo između ASBIS i Aoni grupe stvorit će novi entitet pod nazivom Aosbis, koji će biti posvećen razvoju brandova u Aziji.
"Što trenutno nedostaje u Kini: niti jedan brand samostalno ne može osigurati više od tri različite grupe proizvoda", potvrđuje Forster Su, Direktor planiranja i proizvodnje. "Zajedno uz Aoni, osiguravamo više od pet proizvodnih linija već u početku: web kamere, zvučnici, slušalice, miševi, tipkovnice, razni setovi te torbe za prijenosna računala. Čak štoviše, sada posjedujemo vlastite tvornice koje proizvode većinu proizvoda iz našeg asortimana, što nam daje prednost na tržištu pred konkurencijom."
Također, zbog blizine, našim odabranim partnerima bit će olakšana komunikacija i suradnja, a ujedno će pridonjeti daljnjem smanjenju troškova i pomoći kod optimiziranja resursa.
Ova strategija rasta nam dopušta da nastavimo proizvoditi i prodavati izvrsno dizajnirane i vrlo kvalitetne proizvode još većem broju ljudi te nam dopušta daljnje poboljšanje prodajnih kapaciteta koji ovaj brand može pružiti u zemljama gdje smo aktivni.
Iako plan da udvostručimo zaradu u 2010. predstavlja veliki izazov, cijeli tim snažno vjeruje da je to moguće ostvarti: "Imamo prave resurse na pravim mjestima kako bi to ostvarili", izjavila je Daphne Su. Tim ljudi broji skoro 50 osoba koji će zajednički raditi u idućoj godini kako bi ostvarili zadani cilj i to u potpuno novom uredu koji je nedavno izgrađen. Portfelj branda je također podvrgnut reviziji kako bi se što bolje uklopio i odgovaralo specifičnim zahtjevima i okruženju ovog tržišta.
"Canyon se trenutno prodaje u 72 zemlje u svijetu i oduševljen sam što ćemo ući na kinesko tržište. Sudjelovati na najvećem i najbrže rastućem tržištu je ipak nešto posebno i Kina definitvno predstavlja naš najveći izazov. Ipak, uvjeren sam da će naš tim ljudi, koji je već i ranije pokazao izvrsne rezultate, ostvariti zadane planove i ciljeve i ugrabiti svoj dio kineskog konzumnog tržišta." – Geert van Dijk, VP Sales & Marketing, Canyon & Prestigio Corporate.
Dugoročno, naš azijski tim će se fokusirati na daljnji razvoj u Južnoj i Sjeveroistočnoj Aziji kao i na Središnju i Južnu Ameriku. Nove podružnice koje se planiraju otvoriti također potvrđuju strategiju rasta i razvoja na tim tržištima. "To nam otvara potpuno nove mogućnosti i pruža priliku da prodajemo i u ostatku svijeta u bližoj budućnosti", potvrđuje Daphne Su.
Za više informacija o ovoj vijesti kontaktirajte press@canyoncorporate.com ili press@prestigio.com
O CANYON brandu
CANYON predstavlja vedar, mlad i dinamičan brand koji svojom širokom ponudom praktičnih, jednostavnih za upotrebu i cijenom pristupačnih IT proizvoda i računalnih dodataka čini život ugodnijim. Naš proizvodni program sastoji se od kvalitetnih proizvoda lijepog i modernog dizajna i konkurentne cijene. Osnovan 2003. godine, CANYON je jedan od najbrže rastućih svjetskih brandova IT industrije na području Azije i EMEA regije.
O Prestigio brandu
Prestigio predstavlja ekskluzivnu kombinaciju elegancije i profinjenosti, proizvoda vrhunske kvalitete, napredne tehnologije i state-of-the-art dizajna. S ciljem poboljšanja kvalitete života, nudimo pristupačne luksuzne proizvode namijenjene onima koji znaju uživati u modernom načinu života. Naš portfelj obuhvaća IT potrošačku elektroniku i računalnu periferiju poput eksternih HDD, USB flash drive uređaji, torbe za prijenosnik, stolna računala, GPS uređaji i ostalo.
O Asbisu
ASBIS Grupacija, sa sjedištem na Cipru, osnovana je 1995. godine i specijalizirana je za distribuciju IT proizvoda vodećih svjetskih proizvođača kao što su Intel, Seagate, Hitachi, Dell, Toshiba, Microsoft i Samsung. ASBIS ima 33 skladišta smještenih u 26 zemalja. Grupacija ima centralizirani sustav nabave kontroliran od strane sjedišta na Cipru.
O Aoni
Shenzhen Aoni Electronic Industry Co., Ltd. je velika integrativna IT grupa. Od 2003. godine, Aoni je orijentiran na razvoj i proizvodnju digitalnih video proizvoda te ima blizak poslovni odnos s mnogo poznatih robnih marki po cijelom svijetu. Aoni je osigurao prvu brandiranu web kameru u Kini. Pročitajte više na www.anc.net.cn